Experimenteren met allerlei materialen en technieken en onze impressies van de omringende wereld beeldend weergeven. Allerlei zaken kunnen aanleiding geven om beeldend aan de slag te gaan. Hoe kunnen we thema' s als moeder-en vaderdag, Kerstmis, Pasen en het schoolfeest eens vanuit een ander oogpunt bekijken en op een aantrekkelijke en muzisch uitdagende en originele manier vormgeven? Kunstenaars verruimen onze blik en dagen ons uit. Daarna gaan we aan de slag met ons eigen creatief proces. Er wordt niet geknutseld volgens een vast opgelegd kader. Het proces is belangrijker dan het product. Kijken naar elkaars werk en reflecteren over het eigen werk is de laatste stap. Ieder kijkt vanuit een positieve talentgedreven bril naar de werken.


Bekijk brochure
Workshop aanvragen
Toon alle
Beeld
Drama
Dans
Media
Muziek
Doorloopworkshops
Op maat en coaching
Teambuilding

Toon alle
6-8 jaar
8-10 jaar
10-12 jaar
12-14 jaar
14-16 jaar
16-18 jaar




Bedankt voor alle belevenissen van deze voormiddag Wij hebben er allemaal van genoten. Gr Ann  (groep 1 BUSO Emiliani)

Ik wil je nog eens bedanken voor de super workshops die je gegeven hebt in het zesde leerjaar. De kinderen waren enthousiast van begin tot einde. De resultaten mogen dan ook gezien worden! Ook de snelle montage werd erg op prijs gesteld. Tot de volgende ...
Kim Goossens leerkracht De Cocon Tremelo

" @ Rozemie: for your energizing dance and crea workshop although we feel all our muscles today " Tine Dubois Microsoft

 We waren zelf onder de indruk van de werken alsook de voorstelling waarop die werken tentoongesteld en toegelicht werden door de kinderen op het einde van de week. De kinderen waren niet enkel creatief aan de slag geweest, ze hadden ook veel geleerd over de kunstenaars die hun werken geïnspireerd hadden. Hartelijk bedankt hiervoor, Rozemie! 
Christelle De Nil

Samen met de medestudenten van Odisee hogeschool voor bachelor lager onderwijs hebben wij een super leerrijke workshop gekregen van je. 
Mieke Moens Odissee

De workshop hoeden met Rozemie is echt heel fijn.
Er werd niet alleen resultaatgericht gewerkt maar ook procesgericht. Kinderen konden experimenteren met verschillende materialen, hadden vrijheid in materiaalkeuze en kregen toch op voorhand een duidelijke opbouw zodat ze aan de slag konden gaan. Deze manier van werken stimuleert kinderen hun natuurlijke creativiteit. En dat stuk sluit volledig aan op mijn visie. De resultaten waren stuk voor stuk uniek.
Nathalie Goossens leerkracht 2de graad Villa Zonnebloem